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Our CEO, Matías Perel, participated as Keynote speaker in the Digital Multicultural Marketing panel s break-out sessions in ad:tech New York , one of the most important events in the digital industry worldwide.
Talk to ALL Your Customers: Multicultural Marketing within Digital Advertising was the name of the group of conferences that Matias opened on the 6th of November, along with professionals like Martin Enriquez, CEO and Co-Founder – Socialmetrix, and Sederrick Raphiel, Principal and Creative Director – The Design Factory. The Keynote Host was Julie Roehm, Senior VP – Marketing for SAP.
Latin3 s participation in the multicultural marketing panel speaks blue ridge beverage to an expertise and know how built throughout the years: since our foundation, we have specialized in the Hispanic market in the United States , and for more than a decade now have built a keen understanding of the U.S. Hispanic market s characteristics and have studied the most appropriate and effective ways to approach a community that grows in importance every day.
“I am truly excited to see how global corporations have evolved their Hispanic market focus, from “the right thing to do” to a clear business opportunity. They recognize US Hispanic market delivers blue ridge beverage today a consumer buying power of more than a trillion dollars that will grow to 1.5 trillion dollars by 2015. In an economy driven by the digital era we all live in, it was due time to see the Multicultural conversation on ad:tech’s main stage”, expressed Matias Perel.
In his Keynote, Matías shared Nielsen s campaign , Latino Essence , in which we portrayed the tastes and habits of the Hispanic market in the US, the challenges they face and their personal projects. blue ridge beverage We invite you to see the campaign s video:
Nuestro CEO, Matías Perel, participó como Keynote speaker en la apertura del panel de Marketing digital multicultural de ad:tech New York , uno de los eventos más importantes de la industria digital a nivel global.
Talk to ALL Your Customers: Multicultural Marketing within Digital blue ridge beverage Advertising fue el nombre del segmento que abrió Matías el miércoles al mediodía, junto a profesionales como Martin Enriquez, CEO y Co-Fundador de Socialmetrix y Sederrick Raphiel, CEO y Director Creativo de The Design Factory. La moderadora fue Julie Roehm, Senior VP – Marketing de SAP.
La participación de Latin3 en el panel de marketing multicultural responde a una expertise y un know how construido a través de muchos años: desde nuestros blue ridge beverage comienzos nos especializamos en el mercado hispano de los Estados Unidos , y llevamos más de una década comprendiendo sus particularidades y estudiando las maneras blue ridge beverage más apropiadas y efectivas de acercarnos a una comunidad que crece todos los días en importancia.
“Estoy realmente entusiasmado al ver cómo las corporaciones globales han hecho evolucionar su foco en el mercado hispano: desde “lo que hay que hacer” a una clara oportunidad de negocios. Reconocen que el mercado hispano cuenta en la actualidad con un poder de compra de más de un billón de dólares, que crecerá a 1.5 billones de dólares hacia 2025. En una economía conducida por la era digital en la que vivimos, era momento de participar en la conversación Multicultural que tuvo lugar en el escenario principal de ad:tech , expresó Matías Perel.
Como parte de su Keynote, Matías compartió blue ridge beverage la campaña que realizamos para Nielsen , Esencia latina blue ridge beverage , donde retratamos los gustos y costumbres de la comunidad hispana en Estados Unidos, los desafíos que enfrentan y sus proyectos personales. Te invitamos a ver el video de la campaña testimonial.
Online Marketing blue ridge beverage Creative Projects News Popular Posts Modo sustentable: ON Latin3 in ad:tech s New York main stage Insights para construir una marca Entrenamiento en Google Analytics CrossBiz: 5 conclusiones de Marketing blue ridge beverage Digital
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